Digi-Tags: samen naar een steeds veiligere en efficiëntere samenleving

TESTIMONIALS #

Meer en meer bedrijven implementeren Digi-Tags. Klaar om te ontdekken hoe Digi-Tags hen efficiënter heeft gemaakt?

DE INNOVATIEVE & DISRUPTIEVE OPLOSSING
#

Vinçotte lanceert Digi-Tags, de asset safety management tool waarmee u alle veiligheidsinformatie en inspectiedata in een fractie van een seconde kan terugvinden. U scant de Digi-Tag met uw smartphone en ziet meteen het laatste veiligheidsverslag. Twijfelt een verantwoordelijke aan de veiligheidsstatus van een toestel? Hij/zij kan het meteen zelf snel checken voor het toestel gebruikt wordt!

Digi-Tags is een unieke oplossing die gestructureerde gegevens via een scan publiek toegankelijk maakt en tegelijkertijd vertrouwelijke informatie beveiligt.

Verlies geen tijd meer met het identificeren van uw toestellen of met het zoeken naar de status ervan in rapporten. Digi-Tags werd speciaal ontwikkeld om uw leven en dat van uw medewerkers gemakkelijker te maken! Op deze pagina vertellen we u alles over deze innovatieve en disruptieve oplossing voor de inspectiewereld!

HOE WERKT HET? #

1. DIGI-TAG, DE INTELLIGENTE TAG
#

Elk geïnspecteerd toestel krijgt een eigen Digi-Tag. Deze bevat de informatie waarmee iedereen meteen met een standaard smartphone met up-to-date OS zonder speciale app het toestel kan identificeren (merk, serienummer…) en de inspectiestatus raadplegen.

Door u geautoriseerde gebruikers kunnen ook het bijhorend inspectie verslag ermee opvragen en zelf documenten en feedback die bij het toestel horen er aan toevoegen zodat deze ook beschikbaar worden voor andere geautoriseerde gebruikers.

2. INSPECTIEGEGEVENS STEEDS BINNEN HANDBEREIK
#

Wanneer u een Digi-Tag scant, krijgt u meteen toegang tot de informatiefiche en de veiligheidsstatus van uw toestel. Een standaard Android smartphone of iPhone volstaat. U opent de foto applicatie op Apple iPhone of Google Lens op Android, richt de camera op de Digi-Tag en u ziet meteen de basisinformatie.

De vertrouwelijke gegevens (opgeladen documenten, gedetailleerd rapport, feedback…) zijn enkel toegankelijk via een gebruikersaccount op smartphone, PC of Mac. Het is mogelijk om binnen één bedrijf meerdere gebruikersaccounts te hebben en de toegang te beheren.

3. GEDETAILLEERDE EN BRUIKBARE DATA
#

Geautoriseerde gebruikers krijgen een gebruikersaccount waarmee ze toegang hebben tot een interactief dashboard waarin alle inspectie data (en meer) in 1 oogopslag te bekijken is. Op het dashboard, ziet een Digi-Tags user o.a. de historiek van het toestel op vlak van inspectie data, een complete lijst van alle geïnspecteerde toestellen en kan hij/zij data vergelijken op basis van verschillende features en filters.

Heeft u de inspectiedata nodig binnen een andere toepassing? Geen probleem, u kan uw data exporteren en verder gebruiken of delen! Deze data kan je gebruiken om veiligheidsrapporten voor te bereiden, uw auditors een duidelijk beeld te geven over de volledige portfolio aan toestellen, statistieken te trekken en zoveel meer!


#

BEKIJK DE DEMO! #


#

DE VOORDELEN VOOR UW BEDRIJF #

 

1. Veiliger

Dankzij Digi-Tags creëert u meteen een echte veiligheidscultuur in uw bedrijf! Bij twijfel of een toestel mag gebruikt worden of niet, scant de verantwoordelijke de Digi-Tag en is hij/zij meteen zeker dat het toestel geïnspecteerd en veilig om te gebruiken is. Aangezien alle gegevens digitaal beschikbaar zijn, kunt u veel verder gaan in uw beveiligingsproces.

 
 

2. Efficiënter

Dankzij de onmiddellijke en foutloze identificatie van uw toestellen, werkt u efficiënter, foutloos en verliest u geen informatie. Bovendien kunt u makkelijk documenten toevoegen die bij het toestel horen. Een enorme tijdswinst voor u en uw werknemers!

 
 

3. Betere visualisatie van gegevens

U heeft toegang tot gedetailleerde analyses van de inspectiestatus van uw toestellen: overzicht, geschiedenis, periodiciteit en herinneringen, opmerkingen en nog veel meer! Een makkelijke, snelle en efficiënte manier om de status van uw toestellen in real-time te checken!

 

ONZE AANPAK #

Start met Digi-Tags in 4 stappen

1. Plan een afspraak #

Vul het onderstaande formulier in en plan meteen een (online) afspraak met een gespecialiseerd Digi-Tags adviseur.

2. Bespreek uw specifieke situatie #

De Digi-Tags oplossing wordt in detail aan u uitgelegd en u krijgt een demo! Maar elk bedrijf is anders en om u te helpen Digi-Tags succesvol te implementeren, bespreekt u samen met onze adviseur uw specifieke noden en kan u hem of haar al uw vragen stellen.

3. Offerte #

Als u na de afspraak interesse heeft in Digi-Tags voor al uw toestellen en installaties ontvangt u een gepersonaliseerde offerte op maat.

4. Uitvoering #

Zodra u de offerte aanvaardt, implementeren we samen onze oplossing in uw bedrijf.


#

Win aan efficiëntie en veiligheid vanaf vandaag! #

Vraag een afspraak ivm DigiTags


Wil u meteen een afspraak inboeken, kies dan hieronder uw voorkeur datum. Voeg 3 data en tijdstippen toe waarop wij een afspraak met u kunnen maken.

Wil u eerst meer informatie via de post ontvangen, vul dan hieronder uw adres in zodat we u een Welcome pack Digi-Tags kunnen bezorgen.

Ik wil me inschrijven op de nieuwsbrief
Ik ga akkoord met het privacy beleid *