Vinçotte-nieuwsblog

Volg onze blog en blijf up-to-date!
jun 04

In het coronatijdperk zijn zowat alle activiteiten van Citycubes - een brand-activation marketingbureau gespecialiseerd in pop-ups & eventmarketing - verboden. Daardoor zagen ze hun omzet kelderen. Maar bij Citycubes zijn ze creatief en blijven ze niet bij de pakken zitten. Na enkele brainstorms lanceerden ze disinfect.be. Een concept met containers, muren en balies die ervoor zorgen dat mensen op een efficiënte manier een aantal risico-beperkende stappen kunnen doorlopen. Zo worden veiligere ruimtes gecreëerd voor klanten, werknemers en leveranciers van winkels en bedrijven.

Meer lezen
mrt 13

In het licht van de recente uitbraak van het nieuwe coronavirus (en de Covid-19 ziekte), wenst Vinçotte haar medewerkers en klanten zo goed als mogelijk te beschermen en de verdere verspreiding te beperken.

Meer lezen
jun 12

Van bij de start in 1872 liep Vinçotte al voorop in een alsmaar veranderende wereld maar in 2017 werd mogelijk het grootste veranderingsproject binnen de geschiedenis van Vinçotte gestart: de digitalisering van de operaties. Met één doel: onze klanten een nog betere service verlenen dankzij een efficiënte centrale planning en digitale tools waarmee rapporten onmiddellijk worden afgeleverd.

Meer lezen

Schrijf u in op onze nieuwsbrief en we houden u up-to-date!

Inschrijven