Vinçotte ondersteunt Citycubes bij de ontwikkeling van desinfectie installaties voor bedrijven en publieke plaatsen zoals winkels

In het coronatijdperk zijn zowat alle activiteiten van Citycubes - een brand-activation marketingbureau gespecialiseerd in pop-ups & eventmarketing - verboden. Daardoor zagen ze hun omzet kelderen. Maar bij Citycubes zijn ze creatief en blijven ze niet bij de pakken zitten. Na enkele brainstorms lanceerden ze disinfect.be. Een concept met containers, muren en balies die ervoor zorgen dat mensen op een efficiënte manier een aantal risico-beperkende stappen kunnen doorlopen. Zo worden veiligere ruimtes gecreëerd voor klanten, werknemers en leveranciers van winkels en bedrijven.

Vinçotte gaf Citycubes advies over het gebruik van de elektrische installatie in de mobiele units, die vaak buiten staan, en hielp ook bij het berekenen van de container constructies en de toegankelijkheid zodat alles veilig kan verlopen.

De eerste installaties zijn ondertussen geplaatst, gekeurd door Vinçotte!

Nu wordt er onderzoek gedaan naar het bouwen van een droge misttunnel met een biologisch desinfecterend middel. Hiermee kunnen mensen, karren en mandjes tegelijk worden ontsmet zonder dat men daar last van heeft.

Samen beter

Het zit in het DNA van Vinçotte om te kijken hoe we dingen anders, beter, efficiënter, meer aangepast aan de situatie kunnen doen. We waarderen dan ook heel erg een bedrijf zoals Citycubes dat ook in moeilijke tijden nadenkt over hoe het anders kan en hoe ze hun kennis en mensen anders kunnen inzetten.

Interesse om samen met Vinçotte nieuwe oplossingen te creëren? Laat het ons weten