Digitalisering van de operaties is gestart!

Van bij de start in 1872 liep Vinçotte al voorop in een alsmaar veranderende wereld maar in 2017 werd mogelijk het grootste veranderingsproject binnen de geschiedenis van Vinçotte gestart: de digitalisering van de operaties. Met één doel: onze klanten een nog betere service verlenen dankzij een efficiënte centrale planning en digitale tools waarmee rapporten onmiddellijk worden afgeleverd.

Vanaf juni 2019 rollen we dit gefaseerd uit over alle businessunits. Alle klanten zullen dus in de loop van 2019 een wijziging zien in onze manier van werken: efficiënter, sneller én beter.

Wat verandert er concreet? #

Vóór de keuring: #

  • één vlot bereikbaar aanspreekpunt voor alle planningsvragen
  • actieve centrale planning en opvolging vanuit Vinçotte

Tijdens de keuring:

  • keuring met real time digitale checklists

Na de keuring: #

  • geautomatiseerd rapport op basis van collectieve Vinçotte expertise
  • verslag onmiddellijk na de keuring in uw mailbox
  • digitaal gedocumenteerd verslag met foto’s van installatie en inbreuken

Natuurlijk blijven onze klanten genieten van de gekende Vinçotte expertise waarbij onze inspecteurs zich dagelijks inzetten voor een veiligere en efficiëntere samenleving. De juiste menselijke waarnemingen blijven immers een onmisbare stap in het proces.

Deze digitalisering van de operaties is bovendien ook beter voor het milieu! We besparen hiermee jaarlijks het afdrukken van zo’n 450.000 rapporten of 7 miljoen vellen A4 papier. Dat komt overeen met 35.000kg of een klein bos van 70 bomen.

Zo’n project invoeren, is een hele operatie en we doen er alles aan om het voor onze klanten zo vlot mogelijk te laten lopen. Wanneer het voor u als klant zo ver is, brengen we u hiervan persoonlijk op de hoogte.

Samen op weg naar een veiligere en efficiëntere samenleving. #

Krijgt u van uw controleorganisme uw rapporten en verslagen nog steeds niet digitaal op de dag van de controle? Neem dan contact met ons op!

Welcome on board >